قوانین و شرایط استفاده

– کاربر گرامی ضمن تشکر از انتخاب سايت نانا بیوتی به اطلاع می رساند استفاده از ‌سایت نانابیوتی به معنی توافق کامل شما با قوانین مندرج در اين صفحه می‌باشد.

– نانا بیوتی متعهّد به رعایت کلیه اصول و رویه‏‌های اخلاقی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و قانون تجارت الکترونیک در قبال کاربران خود می باشد.

– در صورت ایجاد هرگونه تغییر در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و شرایط ارائه خدمات نانا بیوتی در آینده، موارد مربوطه در همین صفحه اطلاع رسانی می گردد.

استفاده ی مستمر کاربر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر در این قوانین، از سوی نانا بیوتی می باشد.

– کاربر سایت با ثبت نام و استفاده از خدمات نانا بیوتی موافقت خود را با تمام قوانین سایت اعلام کرده است لذا حق هرگونه شکایت و اقدام قانونی را در خصوص فعالیت های سایت از خود سلب می نماید.

– استفاده از کلمات مناسب جهت استفاده در ایمیل در هنگام ثبت نام در سايت الزامی است.

در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، نانا بیوتی می تواند نسبت به حذف حساب كاربر و قطع دسترسي وي به امکانات سایت اقدام نماید.

– استفاده از کلمات مناسب در هنگام ارسال نظرات در سایت الزامی است.

– احترام به قوانين جمهوري اسلامي ایران و عدم نوشتن هرگونه مسايل مربوط به سياست در هنگام ارسال نظرات در سایت الزامی است.

در صورت مشاهده موارد مربوطه دسترسي كاربر به سایت براي هميشه قطع خواهد شد.

– کاربر موظف به حفاظت از اطلاعات حساب کاربری خویش است و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعات از طریق ایمیل کاربر و رمز عبور بر عهده کاربر می باشد.

– در خصوص افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم رایانه وی مسئولیتی بر عهده نانابیوتی نیست.

– کاربر موظف به تکمیل فرم سفارش با اطلاعات صحیح و کامل است. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

– استفاده کاربر از نانا بیوتی به‌ نحوی که باعث آسيب، از کار انداختن يا ایجاد عیب در سایت شود ممنوع است. کاربر مجاز به دسترسی يا تلاش برای دسترسی به محتوایی که بنا به تشخیص نانا بیوتی خارج از دسترس است یا ارائه نشده ‌نمی باشد.

– نانا بیوتی در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده مسئولیتی ندارد.

– نانا بیوتی مجاز به توقف سفارش‌‏گیری جدید و فروش بدون اطلاع قبلی است. در اینصورت تمامی سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال خواهند شد.

– کلیه محتوای سایت نانا بیوتی صرفاً متعلق به شرکت ناناپخش پارس می باشد. هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از محتوای سایت نانا بیوتی بدون کسب مجوز مکتوب از شرکت نانا پخش پارس غیر مجاز است و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

 

راهنمای خرید از نانابیوتی
خدمات مشتریان
درباره نانابیوتی
از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های ما‌ باخبر شوید:

درباره فروشگاه نانابیوتی

شرکت نانا ، تولید کننده محصولات مراقبتی مو و پوست تحت فرمولاسیون ایتالیا بوده و با هدف تولید محصولات اصیل، با کیفیت بالا و همچنین بسته بندی شیک، اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین نانا بیوتی نموده است.

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.​

شماره تماس : 02166525497

آدرس ایمیل : info@nanabeauty.ir

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.