از بین بردن قرمزی مو

گرفتن قرمزی مو یکی از مهمترین تکنیکهای رنگ است. برای گرفتن قرمزی مو بایستی به دلایل قرمزی مو دقت کنید. به این منظور تمام دلایل قرمزی مو، راههای پیشگیری از قرمزی مو و روشهای کامل گرفتن قرمزی مو بررسی می گردد.

دلایل قرمزی مو

۱- استفاده مکرر از رنگهای گیاهی:

رنگهای گیاهی اصولا نفوذ خیلی بالایی در مو دارند و ماندگاری نسبتا بالایی دارند. حنا یکی از قدیمی ترین رنگهای گیاهی می باشد که در ترکیب با آب توناژ قرمز نارنجی عمیقی به مو می دهد. پس گرفتن قرمزی مو بسیار سخت تر می گردد.

 

۲- استفاده مکرر از رنگهای شیمیایی قرمز:

رنگ قرمز از دسته رنگ هایی هست که ماندگاری بالایی دارد. درنتیجه استفاده از رنگ قرمز به خصوص با اکسیدان 6% باعث تشدید رنگ قرمز می شود. جالب است بدانید علاوه بر رنگ قرمز، رنگهای شاه بلوطی و دارچینی نیز توناژ قرمزی دارند.

 

۳- استفاده از پودرهای دکلره قرمز، صورتی، شرابی و غیره

پودر رنگی یکی از غلیظترین توناژهای رنگ را دارا ست.استفاده از پودرهای قرمز سبب جلوه ی بسیار زیبای رنگ قرمز میشود و ماندگاری رنگ فانتزی را بیشتر میکند. بنابراین گرفتن قرمزی مو پس از استفاده از پودرهای رنگی بسیار مشکلتر است.

 

۴- عدم به پایه رساندن مناسب مو توسط دکلره

مو هنگام دکلره از پایه ۱ تا ۴ به سمت شرابی می رود. پایه ۵ تا ۷ توناژ قرمز تا نارنجی دارد. عدم زمان دادن به دکلره سبب توناژ قرمزی در موی دکلره شده می گردد.یکی از دلایل قرمزی انجام دکلره نادرست است.

 

5- ترکیب کردن مناسب رنگ موها

اگر رنگ مو به طور مناسب ترکیب گردد. قرمزی مو رخ نمی دهد. اگر رنگ قرمز را دوست ندارید، رنگهای شامل قرمز- مسی- فندقی- ماهاگونی و شرابی را در رنگ مو به کار نبرید. در ضمن از خنثی کننده قرمز استفاده کنید یعنی رنگ زیتونی را یا واریاسیون سبز به کار ببرید.

رنگ قهوه ای سرد معمولا از توناژهای دودی – زیتونی بهره می برد. در نتیجه رنگ نهایی فاقد نارنجی و قرمزی است.

 

رنگ قهوه ای بلوند بدون قرمزی:

اگر بدون دکلره میخواهید رنگ بلوند سرد داشته باشید. حتما از رنگهای سری دودی پایه ۸ تا ۱۰ در رنگتان بهره ببرید.

 

رنگ بلوند بژ بدون قرمزی

رنگ بژ سرد معمولا از ترکیب طلایی – دودی – قهوه ای حاصل می شود.

۶- ذات و طبیعت مو

حتی اگر همه موارد بالا را نداشته باشید. ممکن است رنگ قرمز در طبیعت مو وجود داشته باشد. بنابرابن اگر این فرد، هر رنگ مویی بزند. باز هم در مو توناژ قرمزی وجود دارد.

 

راههای گرفتن قرمزی مو

اگر به هر دلیل موهایتان دچار قرمزی شد. راههای زیر را به کار گیرید اما فراموش نکنید که برای گرفتن قرمزی مو حتما باید به پایه رنگ و شدت قرمزی توجه نمایید.

 

روش اول:

ریموور، دکلره و شامپو شیمیایی

برای توناژهای قوی قرمز، بهترین راه استفاده از ریموور هست. گرفتن قرمزی مو ناشی از پودرهای رنگی حتما باید توسط ریموور انجام شود. ریموورها به دو دسته کلی جامد و مایع تقسیم بندی می شوند. روش کامل استفاده از ریموور، در مقاله آموزش ریموور توضیح داده شده است. گام بعدی گرفتن قرمزی مو استفاده از دکلره است. برای توناژهای ضعیفتر قرمزی، استفاده از شامپو شیمیایی توصیه می شود. که استفاده از ریموور کمترین آسیب را به موهای شما میرساند.

 

روش دوم:

برای گرفتن قرمزی مو اصولا باید به پایه رنگ و شدت رنگ توجه کنید. یادتان باشد این کار برای حذف قرمزی صورت می گیرد. ینابراین اگر در رنگ مویتان قرمزی وجود داشته باشد رنگ خیلی خاص و متفاوت نمی توانید درآورید. اما با توجه به پایه رنگ قرمز و با رعایت چند نکته ظریف می توانید رنگهای جالبی در آورید. در ضمن با گرفتن قرمزی مو توسط رنگ توناژهای خیلی خاصی می توانید درآورید.

برای مثال رنگ قرمز پایه ۴ توسط رنگ زیتونی پایه ۴ خنثی می گردد.  رنگ قرمز پایه ۷ توسط توناژهای زیتونی پایه ۷ و واریاسیون سبز خنثی می شود. یادتان باشد که رنگهای روشنتر قدرت خنثی سازی کمتری دارند. در ضمن سعی کنید همیشه از اکسیدان ۹ درصد جهت گرفتن قرمزی مو استفاده کنید زیرا رنگ نهایی تیره نخواهد شد.

 

نکته نهایی گرفتن قرمزی مو

اگر موهایتان را رنگ نکرده اید و برای اولین بار می خواهید موهایتان را رنگ نمایید. بهترین راه استفاده از رنگهای ضد قرمزی است. در این صورت بدون دکلره توناژهای فوق العاده زیبایی حاصل می گردد. در ضمن حتما بایستی از رنگهای مرواریدی خاکستری، دودی و زیتونی استفاده نمایید.

 

محصولات اورجینال و اصل بای فاما را از ما تهیه کنید.رنگ مو بای فاما اصل و اورجینال را از تنها نمایندگی انحصاری محصولات بای فاما خریداری کنید.
برای خرید محصولات بای فاما ایتالیا و رنگ مو بای فاما می توانید از راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید :

شماره تماس:

۰۲۱۶۶۵۲۵۴۹۷

پیج اینستاگرام :

instagram.com/byfamaco

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.