رفع قرمزی مو بعد از رنگ و دکلره

رفع قرمزی مو بعد از رنگ و دکلره

 

با اطمینان کامل می تونم بگم که بله این کار امکان پذیره .اون دسته از افرادی که قبلن موهاشون رو رنگای تیره گذاشتن مثل رنگ مشکی یا قهوه ای تیره و بعد از اون اومدن موهاشون رو دکلره کرده اما موهاشون تا ی پایه ای بیشتر باز نکرده تو این موارد ؛

اولین مرحله استفاده از پاک کننده remover است. ریمور های رنگ مو رنگدانه های مصنوعی را از روی مو پاک می کنند و با شستشو رنگ از روی مو برداشته می شود.که البته ریمورها همیشه نمی توانند کل رنگ را پاک کنند.همین قدر که تن رنگ قرمز را کم کند و آسیبی به مو ها وارد نکند کافیست.با اطمینان کامل می تونم بگم که ریموور های بای فاما به دلیل اینکه داخلشون آبرسان دارن به موها آسیب نمیزنند.

ریمور ها برای اینکه بخواهید از موی قرمز به بلوند روشن تغییر رنگ دهید، کافی نیستند. اگر موهایتان همچنان تیره تر از رنگ دلخواهتان است می توانید از بلوند ۴ بای فاما استفاده کنید.


بعد از یکی دو روز استراحت به موها بلوند۴ را روی موها قرار دهید. به مایه رساندن برای رسیدن به هر رنگ مویی اعم از قهوه ای روشن، بلوند تیره و بلوند روشن متفاوت است و بهتر است توسط متخصص انجام شود. اگه موهاتون هم آسیب دیده است از مکمل احیا کننده زیروپلاس می تونید همزمان با بلوند ۴ ترکیب کنید تا هم موهاتون حیا بشه و هم آسیب نرسه به موهاتون.

مرحله اخر بین رنگ قرمز قدیمی و رنگ دلخواهتان رنگ کردن با رنگ موی جدید است. دقت داشته باشید بعد از اینکه موهاتون با بلوند ۴ به پایه دلخواه تون رسید بعد از یکی دو روز استراحت به موهاتون و در زمان استراحت استفاده از مکمل احیا کننده بای فاما رو اصلن فراموش نکنید.
بعد می تونید رنگساژ دلخواه تون رو بزارین.

برای رنگ کردن نهایی مانند سایر موارد موهایتان را تقسیم کنید و طبق معمول رنگ کنید.در این مرحله سرعت عمل بسیار مهم است. در این مرحله مدام به تغییر رنگ موها دقت کنید بسته به اینکه می خواهید مویتان روشن یا بژ شود باید رنگ را زودتر بشویید. و اگر می خواهید به رنگ طبیعی و تیره تری برسید ، بگذارید رنگ طولانی تر بماند و در نهایت به رنگ دلخواهتان می رسید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.