نسبت ترکیب رنگ مو به اکسیدان

نسبت ترکیب رنگ مو به اکسیدان

 

خیلیاتون موقع خرید رنگ از ما میخواین که اکسیدان مناسب رو برای رنگ دلخواه تون بهتون معرفی کنیم حتمن مقاله زیرو بخونید

 


در ترکیب رنگ ها با اکسیدان ها چند نکته باید مورد توجه قرار بگیرد:


۱- ولوم اکسیدان را نسبت به پایه رنگ انتخاب کنید.

۲-غلظت ترکیب رنگ و اکسیدان با توجه به انتخاب پایه روشن یا تیره شدن رنگها باشد.

۳-برای موی طبیعی از فرمول روی جعبه رنگ مو پیروی کنید.

۴-روی پایه های دکلره قدرت اکسیدان و غلظت رنگها مورد توجه قرار گیرد.

 

حتی الامکان هر برند رنگی با اکسیدان همان برند ترکیب شود

 

در شرایط مختلف نسبت ترکیب اکسیدانها با رنگها متفاوت است و با چند مثال اصول ترکیب رنگها با اکسیدانها را توضیح خواهیم داد:

 

در صورت طبیعی بودن مو و توقع شما از روشن شدن رنگ مورد نظرتان، اکسیدان ۹%یا ۱۲% ترکیب می شود و نحوه ترکیب با توجه به فرمول روی جعبه رنگ مو می باشد و حتی گاهی می توان میزان اکسیدان را بیشتر هم استفاده کرد.
مثلا: نسبت ۱۰۰ میل رنگ با ۱۵۰ میل اکسیدان را به صورت : ۱۰۰ میل رنگ با ۱۷۵ میل اکسیدان نیز ترکیب کرد چون هدف روشن کردن مو با رنگ است. .

 

در صورتیکه زمینه موی خود را با رنگهای ۷ به بالا رنگ زده باشید، می توانید از اکسیدان ۹% یا۱۲% استفاده کنید و فقط با فرمول درج شده روی رنگ(۱به ۵/۱)(۱۰۰ میل با ۱۵۰ میل) ترکیب کنید. .

 


در صورتی که زمینه موی شما با دکلره ۶ تا۷ پایه روشن شده با توجه به رنساژ مورد نظر در همان پایه می توان از اکسیدان ۶% و ۹% استفاده کرد و غلظت رنگ را تغییر داد.

در صورتی­که  زمینه موی شما ۸تا۱۰ پایه روشن شده باشد.
بهتر است از اکسیدان ۳% یا۶% استفاده کرد.

نحوه ترکیب متفاوت است:


اگر روی پایه بالا نیاز به پوشش قوی با تناژ بالا داشته باشید ترکیب رنگ با اکسیدان ضعیف و غلظت بالا انجام شود. (۶۰میل رنگ +۳۰ میل اکسیدان)
اگر روی پای
ه دکلره بالا  بخواهید فقط تنالیته یا سایه  یا رفله ای خاص را ایجاد کنید، باید  ترکیب رقیقی ایجاد کنید. ( ۳۰ میل رنگ +۶۰میل اکسیدان ۳%)

 

نکته: در صورتی که نیاز به پوششی قوی ولی روشن با تناژ یا سایه دارید از رنگهای روشن در کنار ۰۰۰ با اکسیدان ۳% به همراه چند سانت تناژ مورد نظر استفاده کنید و میزان ترکیب رنگ با اکسیدان : مثلا ۶۰ میل رنگ با ۳۰ میل اکسیدان و مکث بالای ۲۰ دقیقه.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.