چرا به رنگ موی دلخواه نمی رسیم؟

چرا به رنگ موی دلخواه نمی رسیم؟

 

حتما بسیار پیش آمده است که از کاتالوگ رنگ ها، یک رنگ را برای موهای خود انتخاب کرده باشید؛ اما بعد از رنگ کردن مو، شباهت زیادی بین رنگ انتخابی و رنگ موهای خود نبینید! باید توجه داشته باشید که انتخاب یک رنگ، به معیارهای مختلفی بستگی دارد. حتی گاهی رنگ فعلی موهای شما روی نتیجه نهایی تاثیر گذار خواهد بود. رنگدانه های موی هر فرد از دو تناژ اصلی و فرعی تشکیل شده است. رنگ اصلی مو، از ترکیب رنگ های قرمز، زرد و آبی به وجود می آید. و رنگ های فرعی از ترکیب رنگ های نارنجی، سبز و بنفش.
در رنگ کردن مو، تشخیص نوع رنگ فرعی مو بسیار اهمیت دارد، اما معمولا افراد عادی آن را در نظر نمی گیرند. معمولا تفاوت در نوع رنگ فرعی، باعث می شود که دو خانمی که از یک رنگ مو استفاده کرده اند، نتیجه متفاوت بگیرند و رنگ موهایشان با هم فرق داشته باشد، در حالی که از یک رنگ، یک برند و به یک اندازه استفاده کرده اند.
تشخیص تناژ فرعی رنگ مو و اینکه چه رنگی باید در ترکیبات آن قرار بگیرد، نیاز به تخصص و تجربه دارد و کار ساده ای نیست. برای این کار بهتر است از آرایشگر خود کمک بگیرید. اما زمانی که تناژ رنگ مو خود را بدست آوردید و تجربه کافی در این مورد را کسب کردید، با خیال راحت و اعتماد به نفس بیشتری می توانید رنگ مورد نظر خود را از کاتالوگ رنگ ها انتخاب نمایید.

 

برای خرید رنگ موهای بای فاما با ما در ارتباط باشید

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.