بهترین رنگ برای پوشش موهای سفید کدام است؟

 

اگر شما موهای سفید دارید به راحتی با رعایت چند نکته می توانید موهای تان را در منزل رنگ کنید

 

نکات مهم برای رنگ کردن موی سفید

خانم‌های بسیاری تمایل دارند به‌دلیل هزینه یا كمبود وقت، موهای‌ خود را در منزل رنگ كنند. اگر شما هم جز این دسته هستید، دانستن نكاتی برای رنگ كردن بهتر موها برای‌تان جالب است.رعایت نكات زیر باعث می‌شود، رنگ روی موها به آنچه می‌خواهید نزدیك شود و دوام بیشتری داشته باشد.

 

بهترین رنگ برای پوشش موهای سفید کدام است؟

یک نکته درباره رنگ کردن ریشه مو

وقتی موها سفید می‌شوند، كمترین رویش ریشه‌ها می‌تواند زیبایی موهای شما را از بین ببرد، بنابراین اگر از كسانی هستید كه دوست دارید خیلی زود به زود فقط ریشه‌ موهای خود را رنگ كنید، اول به ریشه موها رنگ بزنید، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر كنید و بعد رنگ مو را تا انتهای نوك ساقه بكشید و بعد از چند دقیقه آبكشی كنید.

اگر بیشتر موهای‌تان سفید است اول از جلوی سر شروع به رنگ كردن كنید و بعد قسمت‌های دیگر. اگر شقیقه‌ها سفید هستند، اول شقیقه‌ها را رنگ كنید و بعد از پشت سر شروع به رنگ کردن كنید.در كل هرجا كه سفیدی بیشتر دارد اول آنجا را رنگ كنید و بعد قسمت‌های دیگر را.

 

رنگ کردن ریشه موهای تان را با این تکنیک انجام دهید.

قدرت اكسیدان كه به عنوان فعال کننده رنگ مو به‌كار می‌رود با توجه به میزان روشن کنندگی رنگ‌ها تعیین می‌شود. اكسیدان 10 Vol رنگ را فقط به‌طور جزئی باز می‌كند، اكسیدان 20 Vol قدرت بازكنندگی و روشن‌كنندگی بالاتری دارد. اكسیدان 30 Vol قدرت روشن‌كنندگی بسیار بالا را با كمترین میزان رنگ دارد. اکسیدان 40 Vol نیز قدرت رشن کنندگی بسیار بالای دارد.

 

در چه مواقعی می توان رنگ مو را بدون اکسیدان بر روی مو گذاشت؟

اكثر افرادی كه موهای‌شان را رنگ می‌كنند با رنگ نگرفتن موهای سفید مواجه هستند اما راه‌هایی وجود دارد كه می‌توانید موهای‌تان را از سندرم تفلون كه مانع رنگ گرفتن موها می‌شود، محافظت كنید.

 

  1. اول از همه مطمئن باشید که رنگ دائم استفاده می‌كنید، نه موقت یا نیمه‌دائم چون رنگ‌های دائم موادی دارند که به خوبی در ساقه موها نفوذ كرده و در آن نیز باقی می‌مانند.

 

  1. دقت كنید روی بسته‌بندی رنگ شما عبارت neutral یاnatural نوشته شده باشد، این رنگ‌ها نسبت به رنگ‌های دودی و طلایی غلیظ‌ تر هستند و بهتر رنگ سفید موهای شما را می‌پوشانند.

برخی از موهای سفید به‌ویژه موهای ریز، كلفت و خاكستری‌رنگی كه در اطراف شقیقه‌ها می‌رویند، در برابر رنگ مو مقاوم هستند یا در مقایسه با سایر موهای سفید، به سرعت رنگ خود را از دست می‌دهند. اگر موهای شما خیلی زبر و مقاوم در برابر رنگ است، شاید لازم باشد كه قبل از رنگ‌كردن آنها را نرم كنید چون با نرم كردن، لایه‌های كوتیكول رنگ را بهتر جذب می‌كنند. در موهایی كه ۸۰ تا ۱۰۰ درصد سفید شده‌اند، ابتدا اكسیدان با 20 یا ۳۰ VOL را مستقیما روی موی سفید بگذارید و پس از ۵ تا ۷ دقیقه بشویید.

 

بهتر است از جایی كه سفیدترین موها را دارد شروع كنید و پس از شستن، با حوله خوب آن را خشك كنید سپس از رنگی كه یك درجه تیره‌تر از رنگ مورد‌ نظرتان است، استفاده كنید چون به‌دلیل نبودن رنگدانه در تار مو، رنگی كه می‌گذارید روشن‌تر به‌نظر می‌رسد. برای بالا رفتن قدرت جذب موی سفید توصیه می‌شود، مدت زمان گذاشتن رنگ را به حدود ۴۵ دقیقه برسانید. یادتان باشد این موها در مقایسه با سایر موهای سفید به سرعت رنگ خود را از دست می‌دهند.

محصولات اورجینال و اصل بای فاما را از ما تهیه کنید.رنگ مو بای فاما اصل و اورجینال را از تنها نمایندگی انحصاری محصولات بای فاما خریداری کنید.
برای خرید محصولات بای فاما ایتالیا و رنگ مو بای فاما می توانید از راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید :

شماره تماس:

۰۲۱۶۶۵۲۵۴۹۷

۰۲۱۶۶۵۳۲۱۳۸

۰۲۱۶۶۵۲۴۳۷۱

پیج اینستاگرام :

instagram.com/byfamaco

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.