رنگ کردن موهای سفید مقاوم به رنگ

رنگ کردن موهای سفید مقاوم به رنگ

آیا تاکنون اتفاق افتاده که موهایتان را با شوق و ذوق ر نگ کرده باشید، اما در اخر کار پس از شست و شو  ببینید که موهای سفید کنار گوش یا روی پیشانی تان رنگ نگرفته است. حتما در این موارد خیلی ناراحت شده اید و احساس کرده اید که تمام زحمتتان به باد رفته است.
گر هر بار که موهایتان را رنگ می کنید، موهای سفیدتان رنگ نمی گیرند و از میان موهای رنگ شده نمایان میشود، می توانید از آرایشگرتان بخواهید عمل “مردانساژ” را روی موهایتان انجام دهد.

“مردانساژ” به معنی “باز کردن پولک های سفید مو” است. در صورتی که کمتر از 20 درصد موهای شما سفید شده، ابتدا مقداری اکسیدان شماره ی 2 (9 درصد) روی تارهای سفید مو بمالید.

پس از 10 دقیقه ، نم آن را با پنبه گرفته و سپس رنگ کردن مو را آغاز کنید. در صورتی که موهای شما بیش از 20 درصد تار سفید دارند، باید عمل “مردانساژ شامپو” را قبل از رنگ آمیزی انجام دهید.
مردانساژ شامپو یک دکلره قوی است که از ریشه تا نوک مو زده می شود. مدت مکث آن(ماندن آن روی مو) نباید از 10 تا 12 دقیقه بیشتر شود، چون در غیر این صورت به پوست سر و ریشه مو آسیب می رساند. پس از آن، موها را آبکشی کرده و رنگ می کنیم.
معمولا رنگ آمیزی موهای سفید را از جلوی سر و موهای مشکی را از پشت سر شروع می کنند. سرعت در این کار از اهمیت خاصی برخوردار است. کمی ناواردی می تواند موجب دو رنگ شدن موها شود.

رنگ کردن مو، کاری نیست که بتوان آن را به تنهایی در خانه انجام داد.
سرعت در این کار از اهمیت خاصی برخوردار است.کمی ناواردی می تواند موجب دو رنگ شدن موها شود.از سوی دیگر بعضی موها به طور طبیعی فاقد رنگدانه هستند یا در اثر دکلره کردن، رنگدانه های قرمز رااز دست داده اند.
این موها به خوبی رنگ را قبول نمی کنند یا قدرت نگهداری آن را ندارند.آرایشگران در اصطلاح به این موها دانه مصنوعی می دهند.به این معنا که رنگ انتخابی متناسب با مو را بدون مخلوط کردن با اکسیدان، به وسیله برس رنگ رویموها زده و بعد از ۱۰ دقیقه مکث، به طور معمول موها را رنگ می کنند.
این روش در بسیاری از موارد به افراد کمک می کند تا مشکلشان حل شود.

بعضی افراد موهای سفید بسیار دارد ولی این موهای سفید بدون هیچ مشکلی رنگ مو را قبول می کند . در واقع موی این دسته افراد پذیرش رنگ دانه های مو را به آسانی قبول می کند بنا براین مشکل خاصی در رنگ کردن مو ندارند. دسته ی دوم که روی سخنم با آنها می باشد دارای موهای سفیدی هستند که رنگ مو را قبول نمی کنند. این گرو همیشه به خاطر داشته باشند که از اکسیدان شماره ی 1 یا 6% استفاده کنند. حتی اگر پایه ی رنگ انتخابی آنها بسیار روشن باشد. در این صورت رنگ کمی تیره تر می شود ولی نتیجه رضایت بخش است. اگر در این صورت هم جواب نداد مقداری رنگ خالص بر روی مو گذاشته و به مدت 5 یا ده دقیقه صبر کنید و بعد مو را باز با اکسیدان شماره  1 رنگ کنند . در این صورت نیز نتیجه رضایت بخش است.

بهتر است از رنگهای گروه طبیعی و زیتونی استفاده کنید. زیرا این دو گروه قدرت و ماندگاری بیشتری نسبت به رنگهای دیگر دارند.
یکی از مهم ترین روش های آرایش موها رنگ کردن موهاست و یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب رنگ مو ، رنگ پوست فرد است .

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.