رنگ کردن موهای کم پشت

رنگ کردن موهای کم پشت

اگر موهای کم پشت دارید و تمایل دارید موهایتان حجیم تر و زیباتر دیده شود باید به رنگ مو و تناژی که انتخاب می کنید توجه داشته باشید. در ادامه رنگ موهایی که باعث پرپشت دیده شدن موهایتان می شود را به شما معرفی خواهیم کرد

رنگ کردن چگونه باعث پرپشت دیده شدن موها می شود؟

تابحال توجه کرده اید که بعد از رنگ کردن موها ظاهر آن ها هم بهتر می شود؟ این خطای دید نیست. بعد از رنگ کردن موها حجیم تر و ضخیم تر می شود، و تا مدتی ظاهر بهتری دارد. از جمله عواملي كه ميتونه كمك كنه تا موهاي به ويژه موهای نرم و نازك و كم پشت پرپشت تر جلوه كنه وحجيم تر ديده بشه رنگهايي است كه نیاز به دكلره دارند.

این قشنگی برای همیشه دوام ندارد، اما رنگ کردن موها یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند موهای ضخیم تر داشته باشند، خصوصا اگر قرار است به یک مهمانی خاص یا عروسی دعوت شوید. رنگهاي روشن باعث ميشن كه خطاي ديد با كف سر به وجود بیاد و موها پر تر ديده بشن.
رنگ های روشن را انتخاب کنید

براي موهاي كم پشت رنگهاي روشن مناسبه به ويژه خانمهايي كه كف سرشون معلومه بهتره که از رنگ های روشن استفاده کنن البته نوع پيتاژ مو و كوتاهي مو خيلي كمك ميكنه به کمتر جلوه کردن کم پشتی مو ها.اگر می‌خواهید چهره خود را تغییر دهید و حتما رنگ روشن را برای موهای نازک استفاده کنید. رنگ‌های روشن مو را ضخیم‌تر و پر پشت تر می‌کنند به همان اندازه که رنگ‌های تیره موها را نازک و ظریف نشان می‌دهند. رنگ های خیلی تیره سبب دیده شدن بیش از حد فرق سر می شوند و این باعث کم پشت تر دیه شدن موها می شود. بنابراین استفاده از رنگ های روشن باعث پر پشت نشان دادن موها خواهد شد.
موها را هایلایت کنید

هایلایت کردن یکی دیگر از ترفندهایی است که به پرپشت دیده شدن موها کمک می کند. زمانی که لا به لای موهای یکدست شما هایلایت های رنگی می کنید ، موهایتان از پیزی که به نظر می اید پر پشت تر دیده خواهد شد.

محصولات اورجینال و اصل بای فاما را از ما تهیه کنید.رنگ مو بای فاما اصل و اورجینال را از تنها نمایندگی انحصاری محصولات بای فاما خریداری کنید.
برای خرید محصولات بای فاما ایتالیا و رنگ مو بای فاما می توانید از راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید :

شماره تماس:

۰۲۱۶۶۵۲۵۴۹۷

۰۲۱۶۶۵۳۲۱۳۸

۰۲۱۶۶۵۲۴۳۷۱

پیج اینستاگرام :

instagram.com/byfamaco

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.