هایلایت مو و مراقبت از مو

هایلایت مو و مراقبت از آن

تعریف هایلایت مو

به ایجاد رگه های روشن مو، در لا به لای موهای تیره ی سر، هایلایت گفته می شود. هایلایت مو با یک آرایش ساده می تواند چهره ی شما را جذابتر نشان دهد.هایلایت انواع مختلفی دارد: هایلایت به سبک لولایت،هایلایت به سبک بالیاژ،هایلایت به سبک مش سوزنی، هایلایت به سبک چانک لایت،هایلایت به سبک بیبی لایت،هایلایت به سبک فراستد،هایلایت به سبک نواری و …

انجام هایلایت

 کلاه

در این روش کلاه مخصوص هایلایت که دارای منافذی در سطح خود است روی سر قرار می گیرد و تکه هایی از مو به طور نامنظم از منافذ کلاه خارج می شود و با رنگ دلخواه مشتری رنگ می شود. در اغلب موارد رنگ هایلایت چند درجه روشن تر از رنگ موی سر انتخاب می شود تا رگه های روشن بتوانند به خوبی لا به لای مو خودنمایی کنند. بعد از برداشتن کلاه شما شاهد تکه های روشن مو در میان موهای تیره ی سر خواهید بود.

فویل

در این روش فویل ها به شکل مستطیل و بلند تر از طول موها، برش داده می شود و تکه های رنگ شده‌ی مو داخل فویل قرار می گیرند. بعد از رنگ گرفتن موهای داخل فویل، شاهد تکه های هایلایت شده در میان موهای سر خواهیم بود که شکل و شمایل زیبایی به موهای سر داده اند.

 

قبل از هایلایت مو این نکات را بدانید

موهایتان از ژل، ماسک های گیاهی یا شیمیایی و سرم های تقویت کننده، براق کننده و …. استفاده نکنید.

همیشه موهایتان قبل از انجام هایلایت باید تمیز باشند. معمولا سالن های زیبایی، قبل از انجام هر عملیاتی روی مو، کار شستشوی مو را انجام می دهند. البته اگر موهایتان تمیز باشند، صرفا از نرم کننده استفاده خواهند کرد.

 

رنگ هایلایت و هماهنگی با رنگ پوست و مو

همیشه سعی کنید رنگی را برای موهایتان انتخاب کنید که دو درجه تیره تر یا دو درجه روشن تر از رنگ پوست تان باشد. زیرا در این حالت جذابیت بیشتری به چهره تان خواهد داد. کسانی که پوست های تیره و در اصطلاح سبزه یا گندمی دارند، اگر از رنگ های خیلی روشن مثل طلایی استفاده کنند، چهره ی زیبایی نخواهند داشت. به هماهنگی رنگ هایلایت با رنگ پایه ی موهایتان نیز دقت داشته باشید.

تضاد خیلی زیاد بین رنگ هایلایت و رنگ موی اصلی، به هیچ عنوان زیبا دیده نمی شود. چرا که تنوع به هر قیمتی خوب نیست.

مراقبت از موهای هایلایت شده

موهای رنگ شده و موهای هایلات شده همیشه نیاز به مراقبت های بهداشتی خاص به خود را دارند.که توصیه هایی در این زمینه وجود دارد، استفاده از شامپوها و نرم کننده های مخصوص، استفاده از مرطوب کننده هایی که سولفات پایینی دارند، از جمله ی این توصیه ها می باشد.

استفاده از نرم کننده ها نباید به صورت روزانه انجام شود؛ بلکه باید هفته ای یک مرتبه از نرم کننده استفاده کرد.

روغن نارگیل

روغن نارگیل برای موهای هایلات شده بسیار مناسب است. می توانید یک قاشق از روغن نارگیل را گرم کرده و به موهایتان بمالید و ماساژ دهید و بعد از چند دقیقه آبکشی کنید.

قبل از رفتن به استخر از روغن های محافظت کننده استفاده کنید. چرا که کلر موجود در آب استخر می تواند تاثیر مخربی روی موهای رنگ شده داشته باشد.

 

محصولات اورجینال و اصل بای فاما را از ما تهیه کنید.رنگ مو بای فاما اصل و اورجینال را از تنها نمایندگی انحصاری محصولات بای فاما خریداری کنید.
برای خرید محصولات بای فاما ایتالیا و رنگ مو بای فاما می توانید از راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید :

شماره تماس:

۰۲۱۶۶۵۲۵۴۹۷

۰۲۱۶۶۵۳۲۱۳۸

۰۲۱۶۶۵۲۴۳۷۱

پیج اینستاگرام :

instagram.com/byfamaco

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.