بهترین رنگ مو مناسب با پوست

بهترین رنگ مو مناسب با پوست

ما رنگهای گوناگون و طبیعی، شامپوهای رنگ و رنگهای پاستلی داریم. اما چه شیوه ای را برمی گزینید؟

آیا مایلید همه موهایتان را رنگ کنید یا هایلایت و یا تکنیک های جدیدتری انجام دهید.اگرمیخواهید رنگ موی جدیدی انتخاب کنید و نمی دانید چه رنگی بزنید این بخش را بخوانید .

 

از خودتان بپرسید قرار است رنگ موی من تا چه اندازه با دنیایم هماهنگ باشد؟ احساسی که می خواهید داشته باشید و دفعاتی که می خواهید آن احساس را تجربه کنید، بخش مهمی از مسئله است.

 

استفاده از یک رنگ موی جدید می تواند باعث شود احساس کنید که فرد دیگری هستید و هنگامیکه احساستان مانند یک شخص متفاوت باشد، می توانید باعث وقوع اتفاقاتی شوید که قبلا هرگز تصورش را هم نمی کردید.

 

چگونه رنگ موی مناسب رنگ پوستم را انتخاب کنم؟

پیدا کردن رنگ مناسب به دانش و اطلاعات نیاز دارد.این علم، ترکیبی از رنگ و نور است، هر رنگی که برای موهایتان انتخاب می کنید، وقتی کنار صورتتان قرار می گیرد، بر رنگ پوستتان تاثیر می گذارد.

رنگ موهای خاکستری تمایل دارند که پوست های صورتی رنگ را خنثی کنند در حالیکه سایه های قرمز می توانند پوستهای صورتی را سرخ و گلگون نشان دهند.

ایجاد سایه های بنفش در مو می توانند ته رنگ زرد در پوست را متعادل و پوست را درخشان کنند اما استفاده از رنگی که بیش از حد شبیه رنگ پوست باشد، ظاهر شخص را شبیه افراد بیمار نشان می دهد. ته رنگ هلویی در رنگ مو می تواند به صورت رنگ پریده، حرارت و رنگ دهد.

 

آیا می توانم از رنگ مو برای برجسته کردن ویژگی های صورتم استفاده کنم؟

ترفندهای رنگی ساده ای وجود دارند که می توانید در رنگ کردن موها از آنها استفاده کنید.

برای مثال می توانید رنگ سبز چشمانتان را با رنگ موی قرمز یا بنفش، بیشتر مشخص کنید.

شما در واقع می توانید با بکار بردن هایلایت در جاهایی از خط مویتان که استخوان ها را برجسته نشان می دهد، صورتتان را کانتور کنید. این کار شبیه استفاده از هایلایتر بر روی صورت، برای برجسته کردن ساختار استخوانی است.

او دوست دارد که با قرار دادن هایلایت های ظریف، نزدیک جاهایی مانند استخوان های گونه، شقیقه و بالای پیشانی، به صورت فرم دهید. قرار دادن هایلایت در آن نواحی، در پیرامون صورت فرد عمق ایجاد می کند، زیرا فضایی برای روشنی و تیرگی باقی می گذارد که سایه ها و هایلایت های روی صورت را بیشتر مشخص می کند.

 

از رنگ های متضاد (مانند ته رنگ های بنفش و سبز) برای جلب توجه به ویژگی های رنگی خنثی روی صورت از جمله کک و مک یا ابروها استفاده میشود.

 

چه سبک کار رنگ برای من مناسب است؟

این روزها، رنگ کردن موها فقط قرار دادن رنگ روی تمام موها نیست. شما از بین رنگ کردن رگه های مو، تکه هایی از مو، رنگ کردن قسمتهای پایین مو، سایه انداختن روی مو یا دیگر کارهای خلاقانه ای که وجود دارد، کدام را انتخاب می کنید؟

این مسئله در یک کلمه خلاصه می شود:نگهداری!

در هنگام انتخاب یک رنگ جدید، نمی خواهید که نگران نگهداری از موهایتان باشید. رنگ مو مانند یک سرمایه گذاری است که روی خودمان انجام می دهیم و بستگی دارد به اینکه می خواهیم چقدر پول و زمان صرف ظاهر و احساسمان کنیم.

تکنیک های مختلف رنگ، دوره های ترمیم و نگهداری متفاوتی دارند. یک رنگ کلی، هر 4 تا 6 هفته یا کمتر از آن، نیاز به ترمیم دارد، در حالیکه یک هایلایت یا رگه، می تواند حدود 2 ماه به ترمیم احتیاج پیدا نکند.

اگر احساس می کنید که تنبل تر هستید، رنگ کردن پایین موها برای بلند کردن موها طراحی شده، و اگر هم نیاز به رسیدگی داشته باشد، هر چند ماه یکبار کافی است. مدت زمانی که می خواهید برای استایل تان صرف کنید، به شما کمک خواهد کرد تا کار رنگ مناسب خودتان را انتخاب کنید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.