علل رنگ نگرفتن موهای سفید و دکلره شده

 

اگر موهایتان را می خواهید تغییر رنگ دهید. رنگ مو های مختلفی را می توانید امتحان کنید. منتها با مشکل رنگ نگرفتن مو ممکن است مواجه شوید. علت رنگ نگرفتن مو ممکن است به دلایل مختلفی باشد. در این مقاله با علت رنگ نگرفتن مو و دلایل رنگ نگرفتن مو و راههای حذف این موارد آشنا می شویم.

 

علت رنگ نگرفتن مو و دلایل رنگ نگرفتن مو

– عدم انتخاب رنگ با کیفیت اولین علت رنگ نگرفتن مو رنگ نامناسب یکی از شایع ترین موارد علت رنگ نگرفتن مو می باشد.

ممکن است در مرحله خرید رنگ مو اشتباه کنید. رنگی که انتخاب کردید. دارای کیفیت مطلوب نباشد. بنابراین ممکن است توانایی لازم برای تغییر شیمیایی مو را نداشته باشد. بنابراین حتما از رنگهای با کیفیت استفاده نمایید. علت باز نشدن رنگ مو به دلیل عدم انتخاب اکسیدان مناسب نیز می باشد. برای روشن شدن رنگ مو حتما از اکسیدان ۹ درصد استفاده نمایید.

– عدم توجه به ترکیب مناسب رنگ مو – دومین علت رنگ نگرفتن موانتخاب ترکیب مناسب رنگ خیلی مهم است. اگر موهایتان را به رنگ مشکی درآوردید. تغییر در رنگ مو تقریبا غیر ممکن است. مخصوصا اگر مد نظرتان رنگهای بلوند باشد. اگر موهای خیلی روشن نیز داشته باشید. رنگهای خیلی روشن مخصوصا دارای توناژ طلایی تفاوت چندانی را پس از رنگ ایجاد نمی کند.

علت رنگ نگرفتن موی دکلره شده

اگر موهایتان دارای رنگهایی با توناژ نارنجی- قرمزی یا زردی باشد. انتخاب رنگهای مسی – قرمز ماهاگونی یا یاقوتی و رنگهای طلایی یا شنی تغییری چندان در مو به وجود نمی آورد. زیرا دقیقا رنگهای انتخابی هم توناژ پایه مو هستند. پس تغییری چندان در رنگ مو به وجود نمی اورد. علت رنگ نگرفتن مو همخوانی رنگ انتخابی با پایه اصلی موی فعلی است. بنابراین اگر رنگ انتخابی با موی شما همرنگ باشد. تغییری محسوس مشاهده نمی شود.

 

علت رنگ نگرفتن موی سفید

رنگ موهای سفید به دلیل زبری یا عدم انتخاب رنگ مناسب و عوامل دیگر است. علت رنگ نگرفتن موهای سفید یکی از مهمترین مسایلی است که با آن مواجه خواهید شد. در مقاله گرفتن سفیدی مو این دلایل به طور کامل توضیخ داده شده است.

 

-وجود رنگهای گیاهی روی مو

رنگهای گیاهی مثل حنا یا وسمه به علت ذات طبیعی رنگ ماندگاری فوق العاده بالایی دارند. بنابراین توسط رنگهای شیمیایی تغییر نمی کند. بنابراین دلیل رنگ نگرفتن مو می تواند استفاده از مواد گیاهی باشد. حتی اگر بر روی این موها از رنگهای شیمیایی استفاده کنید نتیجه دلخواه شما حاصل نخواهد شد و غالبا نتایج غیر منتظره است.

 

استفاده از پودرهای دکلره رنگی

 پودرهای دکلره رنگی یا رنگهای فانتزی نیز به علت قوی بودن رنگدانه های مو خیلی دیرتر از مو خارج می شوند بنابراین از این پس در خرید پودر دکلره این نکته را در ذهن داشته باشید و در ضمن به یاد داشته باشید که رنگ هرگز رنگ را خارج نمی کند. فقط دکلره و ریممور این کار را انجام می دهد. بنابراین در این شرایط پس از قرار دادن رنگ مو جدید تغییری در ظاهرتان به وجود نمی آید.

 

روشهای حذف رنگ نگرفتن مو

حتما از رنگ با کیفیت و اکسیدان مناسب استفاده نمایید. این مورد مخصوصا برای موهای آسیب دیده ضروری است. زیرا که خلل و فرج مو زیاد است. بنابراین رنگ موی بی کیفیت سریعتر از مو خارج می شود. زیرا که آمونیاک رنگ بالا است. بنابراین قلیایی تر بوده و از کوتیکولهای مو سریعتر خارج می گردد. اگر دنبال رنگ با کیفیت با پوشش دهی بالا و بدون نیاز به دکلره می گردید. رنگ مو پروفشنال بای فاما ساخت کشور ایتالیا بهترین گزینه است که از فروشگاه نانابیوتی قابل تهیه است.

 

اگر قصد روشن کردن مویی رنگ شده با پایه ۳ تا ۵ را دارید. انتخاب رنگ های پایه ۶ تا ۷ تغییری محسوس به وجود نمی آورد. در ضمن در رنگهای خیلی روشن نیز همین اتفاق می افتد. مثلا زمانیکه موهایتان را توسط دکلره تا پایه ۸ روشن کرده اید. اگر فقط موهایتان را با توناژهای خیلی روشن و مخصوصا با توناز طلایی-زردی- طبیعی ترکیب نمایید. اصلا تفاوت محسوسی در ظاهر مو احساس نمی شود.

 

بنابراین موهای تیره پایه ۳ تا ۵ را حتما با پایه های ۸ تا ۱۰ رنگ های دودی،خاکستری و زیتونی و اکسیدان ۹ درصد روشن نمایید. در مورد رنگهای با پایه روشن نیز سعی کنید تا حد ممکن از پایه ۷  و یا تیره تر با اکسیدان ۶ درصد در ترکیب رنگ استفاده نمایید.

 

-تکنیک رنگ کردن موهای سفیدی

رنگ طبیعی اکسترا و رنگهای تیره نسبنا راحت سفیدی مو را می گیرد. اما اگر دوست دارید رنگ مو روی موهای سفید به خوبی قرار بگیرد. بایستی تکنیکهای مختلفی را رعایت نمایید. مخصوصا رنگهای بلوند سختتر روی موهای سفید قرار می گیرد. براشینگ و نرم کردن موهای زبر- استفاده از شامپو شیمیایی- استفاده از رنگ طبیعی اکسترا و اکسیدان ۶ درصد.

حذف رنگهای گیاهی

رنگهای گیاهی را اصلا برای رنگ مو به کار نبرید. در صورت به کاربردن رنگ گیاهی حتما از ریموور استفاده نمایید. زیرا متاسفانه حتی استفاده از دکلره سبب بروز رنگهایی عجیب تر در مو مانند سبز می گردد

فرمول رنگ بدون دکلره برای موهای رنگ شده با پودرهای شرابی

۱. پایه رنگ: موی پایه ۵ تا ۷ شرابی-ینفش  2. رنگ طلایی پایه ۶ نصف تیوپ  3. رنگ زیتونی پایه ۷- یک چهارم تیوپ  4. رنگ دودی یا خاکستری پایه ۷- نصف تیوپ  5. واریاسیون آبی- دو سانت  6. اکسیدان ۹ درصد

 

اگر موهایتان را دکلره کرده اید. بنابراین موهایتان دارای پایه روشن و بالا است. بنابراین اولا فلسهای مو بسیار باز است. بایستی حتما از اکسیدان ۳ تا ۶ درصد استفاده کرد. این کار سبب می شود که رنگ داخل ساختار مو رسوب نماید. بنابراین این مورد یک علت رنگ نگرفتن مو بعد از دکلره است. در ضمن دلیل رنگ نگرفتن مو بعد از دکلره می تواند به دلیل استفاده از رنگهای با توناژ زرد-طلایی – بژ – عسلی به طور جدا است. مخصوصا اگر رنگ مو پایه ۸ تا ۱۰ باشد. بایستی حتما از واریاسیون بنفش- یا ارغوانی در رنگ استفاده نمود. رنگ پایه ۷ را نیز به میزان یک چهارم تیوپ داخل ترکیب رنگ حتما بایستی استفاده کنید. در ضمن برای اینکه در رنگهای بژ- همراه با رنگ نقره ای و شنی رنگ نهایی سبز کمرنگ نشود. حتما به اندازه نیم سانت رنگ قرمز ۶.۶ داخل کاسه رنگ بریزید.

 

محصولات اورجینال و اصل بای فاما را از ما تهیه کنید.رنگ مو بای فاما اصل و اورجینال را از تنها نمایندگی انحصاری محصولات بای فاما خریداری کنید.
برای خرید محصولات بای فاما ایتالیا و رنگ مو بای فاما می توانید از راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید :

شماره تماس:

۰۲۱۶۶۵۲۵۴۹۷

۰۲۱۶۶۵۳۲۱۳۸

۰۲۱۶۶۵۲۴۳۷۱

پیج اینستاگرام :

instagram.com/byfamaco

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.